fredag 13 november 2015

I morgon signerar jag i Bengtsfors

I början på oktober fick jag detta trevliga mail:

Hej!

Jag köpte några böcker av dig på bokmässan, jag kom från Bengtsfors Bok- & Pappershandel. Jag och min dotter Nellie som är tio år har snart läst ut första boken om Grybbingarna. Vi tycker båda den är bra. Den triggar fantasin och den är välskriven. Känns nytt. Det skulle vara roligt om du kunde ta med ett gäng böcker till vår butik och signera någon lördag i höst. Är det möjligt?

Med vänlig hälsning Britt-Marie, Bengtsfors Bok- & Pappershandel

Jag tackade förstå ja, och i morgon är jag på plats i butiken mellan 11.00 och 13.00. Välkommen om du ar vägarna förbi.

Willkommen, bienvenue, welcome, ترحيب. välkommen, tervetuloa, 歡迎, velkomið …

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar